sobota, 10 marca 2012

małe wyjaśnienie ;)


nie ogarniam kilku ostatnich dni . zbyt wiele się wydarzyło . niestety to tylko wszystko utrudniło . po raz kolejny mam w głowie mętlik i nie wiem co zrobić, żeby było dobrze . liczę na to, że minie z czasem . 

znajduję coraz mniej czasu na to, żeby do Was napisać . mam nadzieję, że rozumiecie . nie tylko ja mam obowiązki, Wam pewnie też ciężko jest wszystko pogodzić . w każdym razie musimy dotrzymać do wakacji ;) wtedy odpoczniemy i będziemy cieszyć się lenistwem ;) chciałabym mieć już za sobą testy, bierzmowanie i wybór szkoły . bo to te 3 rzeczy sprawiają, że moje życie wygląda tak a nie inaczej . jestem typem osoby, która wszystko wyolbrzymia i przesadnie przeżywa . to strasznie utrudnia pewne sprawy .


a teraz wracam do sprzątania, a Wam życzę udanego weekendu :)




6 komentarzy:

  1. ja także czekam na wakacje, wtedy wszystko jest łatwe :)
    i wzajemnie! przyda się trochę odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to prawda teraz żyje się od weekendu do weekendu:( Ale już nie długo święta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne zdjecie ^^ wpsolczuje wszystkiego naraz na glowie ;c tez czesto tak mam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko się ułoży :D Zobaczysz! Zapraszam na nowy post, troszkę smutniejszy niż na co dzień, ale warto zajrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne foto, na pewno wszystko będzie dobrze, zobaczysz :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że Ty również dołączysz do grona moich obserwatorów :) będzie mi bardzo miło :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

będzie mi bardzo miło, jeżeli napiszesz co sadzisz o moim blogu i o mnie ;)