wtorek, 27 marca 2012

portfel :)

straciłam poczucie czasu przez ostatnie dni ! od poniedziałku mam rekolekcje, więc jest trochę luźniej i czas tak szybko mi upływa, że juz sama przestałam to ogarniać :D w niedzielę po raz pierwszy w tym roku wybrałyśmy się na rolki. faaajnie było ;) wróciłam dosyć późno. zresztą wczoraj podobnie . spotkałyśmy się u Ilony, pobawiłyśmy małą Emilkę, pooglądałyśmy stare zdjęcia i filmiki, z których miałyśmy niezły ubaw :) a dzisiaj, po południu pojechałam z mamą do miasta . najpierw do okulisty, a potem na małe zakupy. wreszcie kupiłam buty na wiosnę. co prawda nie takie jak chciałam, ale zawsze coś :)

w dzisiejszym poście chciałam Wam pokazać portfel, który udało mi się ostatnio znaleźć w chińszczyźnie ;) uwielbiam ten sklep właśnie za takie drobiazgi, którym ciężko się oprzeć ;)




jak zwykle noszę w portfelu mnóstwo zdjęć i wizytówek :)

7 komentarzy:

  1. super blog xd
    portfel mi sie podoba + dodaje sie do obserwatorów licze na to samo:www.wswieciemoichmarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny ten portfel ! .<3

    OdpowiedzUsuń
  3. myslalam, ze na tym portfelu jest hello kitty. o.o :D

    zapraszam do mnie: wakacje nastolatki.

    OdpowiedzUsuń

będzie mi bardzo miło, jeżeli napiszesz co sadzisz o moim blogu i o mnie ;)