sobota, 17 marca 2012

wreszcie wiosennie ;)


taak, wreszcie pogoda skłania do wyjścia na dwór i dobrego humoru :) oby jak najdłużej . co planujecie na dzisiejszy dzień ? ja niedawno wróciłam z zajęć z Oświęcimia, a zaraz zbieram się na spacer z dziewczynami . postaram się zabrać aparat, więc zdjęcia pokażę niebawem :) 

w zeszły weekend byłam na zakupach . planuję zrobić taki mały, wiosenny outfit, więc wtedy pokażę Wam, co udało mi się zdobyć . ale nie mam jeszcze butów . narazie chodzę w tych z zeszłego roku . są okej, ale nie nadają się na deszcz. a przypuszczam, że tego nie uniknę, więc muszę się za jakimiś rozejrzeć .

życzę Wam udanego weekendu . wypocznijcie i nabierzcie sił na kolejny tydzień ;)






4 komentarze:

będzie mi bardzo miło, jeżeli napiszesz co sadzisz o moim blogu i o mnie ;)