niedziela, 4 marca 2012

pora przystopować .



pewnie zauważyliście, że nie napisałam nic od prawie tygodnia . sama nie wiedziałam, że minęło aż tyle od ostatniej notki . czas ucieka mi niesamowicie szybko . przydałyby mi się ze 3 dodatkowe godziny na dobę, może wtedy byłoby łatwiej . wiedziałam, że w 3 klasie będzie ciężko i nastawiałam się na zaczynając rok szkolny we wrześniu . ale pocieszałam się przekonaniem, że na pewno nie będzie tak źle, że poradzę sobie bez większego trudu, że do tej pory nie miałam problemów, to teraz też będzie ok . ale z upływem czasu przestałam ogarniać . nadmiar obowiązków mnie wykańcza . oprócz mnóstwa nauki i dodatkowych powtórek do testów trzeba skupić się jeszcze na obowiązkach związanych z bierzmowaniem, chórze, lekcjach gitary no i robieniu czegoś, żeby nie zwariować . nie wiem jak długo będzie to jeszcze trwać, oby atmosfera rozluźniła się jak najszybciej . chciałabym mieć już kilka rzeczy za sobą, byłoby o wiele łatwiej .



7 komentarzy:

  1. bierzmowanie bardzo dużo czasu zabiera :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja od nastepnego roku ide do bierzmowania ;) teraz mam praktyki

    OdpowiedzUsuń
  3. co do szczęścia, moj ostatni post jest tylko i wyłacznie o nim, wpadnij by przeczytać <:
    buziak
    agatha.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czasem też nie mam weny... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. to bierzmowanie wwalone do ostatniej klasy gim to jakaś masakra ;x

    OdpowiedzUsuń
  6. wspołczuje:( sama mam duzo na glowie i wiem, jak to jest nie mieścic sie w dobie z obowiazkami.. dasz rade, 3 mam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog !
    odje się do obserwatorów i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń

będzie mi bardzo miło, jeżeli napiszesz co sadzisz o moim blogu i o mnie ;)