wtorek, 8 listopada 2011

Kraków - part 2 ; D

hej, hej ;) jak zauważyliście nieco tutaj pozmieniałam . wydaje mi się, ze jest lepiej, nie wiem jak Wam . jest już po 16, a ja nadal nie zabrałam się za naukę, ani zadanie . niekiedy dopada mnie taki leń, że mam ochotę jedynie na komputer . ale niestety trzeba się ruszyć, bo znów się nie wyrobię . jutro czeka mnie sprawdzian z historii i kartkówka z niemieckiego + nauka z matematyki . nie fajnie ; <

dzisiejszy dzień tak bardziej luźny, oczywiście nie myśląc o nauce . ale praktycznie codziennie po szkole mam jakieś zajęcia . to gitara, to chór . czasem mam tego serdecznie dość, bo z niczym nie wyrabiam . i chociaż często narzekam, wściekam się i mam ochotę się na kimś wyżyć to nie żałuję, że narzuciłam sobie taki, a nie inny tryb życia . inaczej chyba bym nie umiała . zawsze było mnie wszędzie pełno, miałam wiele zainteresowań . mimo wszystko cieszę się, że wolny czas spędzam na pożytecznych rzeczach . teraz wynikła taka głupia sytuacja związana właśnie z tym . i straasznie mi głupio, że tak mieszam z tym projektem . ale mam nadzieję, że dziewczyny zrozumieją i nie będą na mnie złe . obym się tylko wyrobiła w czwartek . ale będzie doobrze ;)

a dla Was kolejna część krakowskich zdjęć :


Marzena, ja, Dżastinka ;)

Dżastinka, ja, Ilona, Marta, Marzena ;)

Ilona < 3

lajkonik .

Kraków bez gołebi ? jasne, że nie ;)





1 komentarz:

będzie mi bardzo miło, jeżeli napiszesz co sadzisz o moim blogu i o mnie ;)