czwartek, 1 września 2011

plecaki i torby ; P

hej ;) przygotowałam dla Was kilka propozycji plecaków i toreb, które świetnie będą nadawać się do szkoły ;) nie dodaję do nich firm i cen, jeżeli będziecie zainteresowani którymkolwiek to piszcie w komentarz, na pewno podam Wam wszystkie potrzebne informacje ;) 



mój plecak, w którym chodziłam przez 2 lata niestety uległ małemu zniszczeniu . tzn wysiadł zamek . byłam w carrefour i przypadkowo natrafiłam na taki za 19,90 . pewnie długo nie wytrzyma, ale spodobał mi się kolor i wzór :)



4 komentarze:

  1. ładny masz plecak bardzo mi sie podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz chcialabym wiedzieć ale co minute zmieniam zdanie.. przepraszam, ze tak dawno mnie nie było, ale nie miałam zbytnio czasu .. ; / ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. ja swój plecak już dawno zakupiłam ;P

    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

będzie mi bardzo miło, jeżeli napiszesz co sadzisz o moim blogu i o mnie ;)