poniedziałek, 22 sierpnia 2011

i po dożynkach .

cześć ;) wczorajsze dożynki zaliczamy do jak najbardziej udanych. pogoda dopisała, ludzie także. sprawdziłyśmy się z Iloną w roli gosposi . hahah . najadłyśmy się chociaż placków i załatwiłyśmy picie za darmo xd późnym wieczorem dołączyli się chłopcy i znaleźliśmy stolik. ale i tak najlepiej się siedziało pod pawilonem ;D potańczyliśmy, pośmialiśmy się . trzeba więcej takich imprez w Osieku ;) nasz powrót też był niezły . nie ma to jak iść całą drogą coś po 2 w nocy . hahah . 

nie mam niestety żadnych zdjęć z wczorajszej imprezy, ale postaram się coś tutaj dołączyć . pogoda nadal cudowna, szkoda, ze ogarnęła się teraz, jak za niedługo wrzesień ...dziś planujemy zorganizować spotkanie klasowe. najpierw rolki, później może jakaś pizza ? :D do następnego posta ;*


Żaneta, Karolina, Daria & ja ; )

z Gołąbkiem xd

kawałek Morawy, Głąbek, Marta & ja ;)

2 komentarze:

  1. u mnie etż były dozynki ;D
    mega zdjecia :D
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. widać, że wszyscy ucieszenie ;) o,chyba jakaś zmiana bloga ;)

    OdpowiedzUsuń

będzie mi bardzo miło, jeżeli napiszesz co sadzisz o moim blogu i o mnie ;)