wtorek, 7 lutego 2012

popołudnie z matematyką ; C

za nami kolejny dzień ;) w sumie nie mam co na niego narzekać . uprosiliśmy panią, żeby przełożyła nam sprawdzian na kolejną lekcję . a to dopiero po feriach ; D udało mi się też uniknąć odpowiedzi z niemieckiego . więc pod tym względem całkiem okej ;) niestety w naszej szkole mieli dziś jakąś awarię pieca i było taak zimno, że nie da się tego opisać . większość lekcji spędziliśmy w kurtkach a nawet w rękawiczkach : D to chore, przy takiej temperaturze powinni wypuścić nas do domów, ale nasza koochana pani dyrektor jakoś tego nie zauważyła . a zachowania pani od w-f już nie skomentuję . coo za babsztyl ; C

popołudnie spędziłam w domu . zrobiłam kilka przykładów z matematyki, bo jutro sprawdzian i powtórzyłam historię . muszę jeszcze przeczytać kilka razy tekst na jutrzejszy konkurs z niemieckiego ;) w naszej szkole od poniedziałku odbywają się Dni Języków Obcych . w tym roku biorę udział w czytaniu i quizie wiedzy o państwach niemieckich . trzeba wykorzystać ostatni rok w gimnazjum :) 

lubię wieczory na gadu :)



3 !

2 komentarze:

będzie mi bardzo miło, jeżeli napiszesz co sadzisz o moim blogu i o mnie ;)