niedziela, 26 lutego 2012

koniec dobroci : c


 no i takim sposobem mamy totalny koniec ferii, jutro wracamy do szkoły. zastanawiam się kiedy minęły te 2 tygodnie, nawet sie nie obejrzałam. ale tak to jest, że kiedy masz wolne to czas leci szybciej niż w szkole . niestety . większość z Was już zdążyła się przyzwyczaić do tempa pracy itd. ja jestem przerażona tym, jak jutro wstanę i jak nieprzytomna będę na lekcjach. ogólnie ferie nie były złe . wyjazdy na lodowisko, spotkania, noce z dziewczynami :) na pewno nie zapomnę wielu, wielu chwil, jakie przeżyłam przez te 2 tygodnie. jedyną przeszkodą, która krzyżowała mi mnóstwo planów były codzienne zabiegi. ale na szczęście już je skończyłam i czuję się lepiej.  

a teraz potrzebuję mnóstwa motywacji i chęci do pracy,  żeby jak najlepiej napisać egzaminy i poradzić sobie z wyborem szkoły. nie wiem czy tylko ja mam tak, że nie mogę się zdecydować co chcę robić dalej ? jeeej, to jest okropne. chcialabym mieć już jasny plan na przyszłość,a  tu nawet nie wiem czy iść do liceum czy technikum, masakra ; O

zostawiam Was z wczorajszymi zdjęciami, miłej niedzieli ! :*











13 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia. :)

    udanej niedzieli. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, mnie też przeraża ten nawał nauki i wstawanie o 6. Pozdrawiam i życzę powodzenia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia<3 dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż:]

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :).

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. motywacja do testów by się przydała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są świetne ! :)
    A ty poradzisz Sb, zobaczysz dalsze plany pojawią się niedługo, zobaczysz nawet nie zauważysz tego jak szybko Ci się odmieni i życzę powodzenia na egzaminach ! :D

    +Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mamo ! Ja już nie pamiętam, kiedy miałam ferie ;( To było tak dawno ;[

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne zdjecia ja tez jutro musze isc do szkoly nie usmiecha mi sie to -,-

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia robisz ; ))

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie już dawno po feriach;)
    Dodaję do obserwowanych ;)
    P.S.U mnie rozdanie,zapraszam! ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już dawno te decyzje mam za sobą a i tak wszystko sie potoczyło inaczej niz planowałam:) Powodzenia! Dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń

będzie mi bardzo miło, jeżeli napiszesz co sadzisz o moim blogu i o mnie ;)