sobota, 7 stycznia 2012

chcę na imprezęęę ! : D

jeżeli możecie się wyspać to to doceńcie ! naprawdę, wieele bym dała, żeby móc pospać chociaż do 9 . wczoraj pobudka przed 7, szybkie ogarnięcie i błądzenie po Bestwinie . hahahha . koncerty jak najbardziej udane, strasznie mili ludzie tam mieszkają :) a dzisiaj podobnie, tyle że pobudka godzinę wcześniej i zaliczaliśmy Tychy . też było ok . ale konkurencja niezła .łuhuuh, jak dostaniemy się dalej to naprawdę jesteśmy dobrzy : D
przydałoby się zabrać za jakąś naukę czy zadanie ^^ problem w tym, że nie mam na to najmniejszej ochoty . wolę szukać zajęcia na necie niż zabrać się za książki . zostało mi jeszcze sporo sprzątania, w tym odkurzanko, którego szczerze nie cierpię : <

piszemy sobie właśnie z Iloną, że mamy wieeelką ochotę na jakąkolwiek imprezę . jeeju, nikt nic nie organizuje, oszaleć można ww tym domu ! :)

takie jakieś nieogarnięte : >


5 komentarzy:

  1. przerąbane nie móc się wyspać w wolny dzień.. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. to życzę powodzenia :D a jakie jeśli można wiedzieć? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne to zdj.!;D

    A sprzątać też nienawidzę, ale na szczęście to już za mną;D

    I też bym gdzieś na imprezę poszła..;D

    xoxo.
    Gossip Girl . ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też może zrobimy na czereśniowej?

    OdpowiedzUsuń

będzie mi bardzo miło, jeżeli napiszesz co sadzisz o moim blogu i o mnie ;)