piątek, 18 listopada 2011

sesja na poprawę humoru ;)

hej ; ) przed nami kolejny weekend . jestem pewna, ze minie tak szybko jak wszystkie inne . następny tydzień zapowiada się dosyć hardcorowo . jesteśmy zawalenia sprawdzianami i kartkówkami . a do tego trzeba uczyć się również z lekcji na lekcje do ewentualnej odpowiedzi . ogólnie nieciekawie . a jak u Was w szkole ? nauczyciele też zachowują się tak, jakby to ich przedmiot był jedyny i najważniejszy ? nie rozumiem tego ..

nie mam jakiś specjalnych planów na nadchodzący dni . na pewno muszę się wyspać, to już postanowione i nieodwołalne ! : D jutro jadę do kuzynki . a resztę czasu pewnie przesiedzę nad książkami . rutyna ; ) chciałabym wybrać się na jakieś zakupy, gadałam dziś z mamą, ale chyba nic z tego . trudno, będę musiała jeszcze poczekać . chciałabym kupić jakąś cieplejszą bluzę, bo na dobrą sprawę mam tylko jedną, reszta swetrów .

wróciłam ze szkoły i jakoś straciłam humor . popołudnie spędziłam przed tv ciesząc się słodkim lenistwem, bo w tygodniu nie mam na to czasu . później uznałam, ze dawno nie robiłam żadnych zdjęć . no i uznałam, że trzeba coś stworzyć bo nie mam co dodawać zarówno tutaj jak i na photobloga ; ) zrobiłam kilka zdjęć, ale większość nie nadaję się na ujrzenie światła dziennego . hahahha . jak zwykle ze 100 zdjęć podoba mi się jakieś 5 . normalka . ale kiedy skończyłam to polepszył mi się humor . nie wiem czy to przypadek, ale niezły sposób ; )





4 komentarze:

będzie mi bardzo miło, jeżeli napiszesz co sadzisz o moim blogu i o mnie ;)