poniedziałek, 21 listopada 2011

kakao rządzi ;)

poniedziałek za nami :) tak bardzo nie chciało mi się wstać rano . ojeejku . nie cierpię tego . jedyna rzecz, która motywuje mnie, żeby wstać, ogarnąć się i iść na lekcje to świadomość, ze mam wokół siebie tak wspaniałych ludzi < 3 gdyby nie dziewczyny, z którymi codziennie znajdujemy powody do śmiechu to nie wiem co bym zrobiła .

wróciłam ze szkoły, zrobiłam zadanie i pouczyłam się trochę na historię . później robiłam zadanie z bratem . nie wiem czy ja w pierwszej klasie też byłam taka ciekawska . w ciągu pół godziny zadał mi chyba ze sto pytań . no masakra jakaś ;D obejrzałam pierwszą miłość, a w przerwach czytałam rozdziały z historii . lubię zrobić sobie wszytko popołudniu a wieczór mieć dla siebie . zeobiłam sobie wieelki kubek pysznego kakao . więc youtube, fejsik i jazda ;) dobranoc .



1 komentarz:

będzie mi bardzo miło, jeżeli napiszesz co sadzisz o moim blogu i o mnie ;)