poniedziałek, 3 października 2011

maybe it's not too late ;)

siemka ; ) dzisiejszy dzień zaliczam do jak najbardziej udanych ;) mało nauki było, więc miałam trochę czasu dla siebie . po południu byłyśmy z  dziewczynami na różańcu , a potem oglądałam prosto w serce i pierwszą miłość . hahaha . ten serial jest przeecudowny < 3 dzisiejsze 8 lekcji mnie wykończyło . po przyjściu do domu nie miałam siły, ani ochoty na cokolwiek . doszły 2 kółka i dlatego . ale juz niedługo czekają mnie konkursy, więc po ich napisaniu będzie lżej ;)

od kilku dni szukam jakiś ciekawych fasonów płaszczy . mam już wybrany materiał, teraz tylko muszę wiedzieć chciałabym dokładnie, bo nie wiem  ile mam go kupić . tak jak w zeszłym  roku będzie mi go szyć mama ;) niestety buszuję po internecie i nie znajduję nic szałowego . więc jeżeli natkniecie się na coś takiego, to baardzo Was proszę o jakieś zdjęcia, linki, opisy . cokolwiek . będę wdzięczna ; *
poniżej możecie zobaczyć , co znalazłam ; ) podoba się Wam któryś z nich ? pomóżcie .






3 komentarze:

będzie mi bardzo miło, jeżeli napiszesz co sadzisz o moim blogu i o mnie ;)