piątek, 7 października 2011

deszczowo .


witam. pogoda popsuła się dziś makabrycznie. od rana deszcz . nie cierpię takiej pogody . wszystko jest takie .. smutne . ale cóż poradzić, w końcu jesień . oglądnęłam dziś prognozę pogody i niestety nic lepszego nie czeka nas w najbliższym czasie . u Was też tak brzydko ?

w szkole okej, przeżyliśmy dosyć ciężki pod względem nauki piątek . popołudnie spędziłam w domu . oglądałam tv, trochę sprzątałam i pomagałam robić siostrze drzewo genealogiczne ;) całkiem fajne zajęcie, a swoje robiłam ostatnio w  4 klasie . pomimo tego wszystkiego nie zaliczam dzisiejszego dnia do udanych . chciałabym jak najszybciej o nim zapomnieć . cofnąć wszystko . ale niestety nie umiem nad tym panować . jeżeli coś mnie gryzie to po prostu muszę to z siebie wyrzucić, wyżalić się komuś . i niezmiernie cieszę się z tego, że są wokół mnie takie osoby, na które mogę liczyć . nie wiem co zrobiłabym bez Was . dziękuję < 3



1 komentarz:

będzie mi bardzo miło, jeżeli napiszesz co sadzisz o moim blogu i o mnie ;)