niedziela, 18 września 2011

niedziela .

ostatni dzień weekendu spędzam przy biurku ze stertą książek . masakra . referat o sztuce prehistorii już napisany, reszta wciąż przede mną . pogoda nas rozpieszcza, ciekawa jestem na jak długo ;) wczoraj cały dzień zajmowałam się młodszym rodzeństwem, bo rodzice pojechali na wycieczkę . oo jejku ! ja się pytam skąd oni mają tyle energii ? sama się sobie dziwię, że jakimś cudem przeżyłam wczorajszy dzień . pod wieczór pomogła mi Ilona, która została na noc ; ) pośmiałyśmy się z niczego jak zawsze, uwielbiam to ; ) oglądałyśmy też mam talent i the voice of poland . to drugie wciąga mnie bardziej ; )
od wczorajszego ranka co chwila słucham tej piosenki ; ) polubiłam ją bardzo, jest taka wesoła, a tekst po prostu powala xd

wracam do zadania, postaram się napisać jeszcze dziś ;) co u Was ?





słodki Dominiś ; *

1 komentarz:

będzie mi bardzo miło, jeżeli napiszesz co sadzisz o moim blogu i o mnie ;)