wtorek, 27 września 2011

Maddi Jane music ;)

hej, co u Was ? ja przed chwilą wróciłam ze szkoły . ogólnie było do wytrzymania ;) nie mam siły na nic, najchętniej poszłabym teraz spać i wstałabym dopiero jutro rano . z nudów  przeglądałam właśnie filmiki na youtube i natknęłam się na covery Maddi Jane . słyszałam już kiedyś piosenki w jej wykonaniu, które są powalające ;) aż trudno uwierzyć, że ma dopiero 11 lat .głosu mogłaby pozazdrościć jej niejedna dojrzała artystka . szukałam o niej trochę informacji , mieszka w Chicago, niedawno zainteresowała się nią wytwórnia płytowa JDF Records LLC, dla której teraz pracuje . nagrywa covery znanych i lubianych piosenek ;) według mnie w niektórych nagraniach jest lepsza od oryginału ;) zresztą posłuchajcie sami :






to tylko kilka coverów w jej wykonaniu :) jeżeli spodobały się Wam to wystarczy wpisać w youtube jej imię i nazwisko, znajdziecie tam mnóstwo filmików ;) a ja zabieram się za zadanie, a potem rolki z dziewczynami ;*

1 komentarz:

będzie mi bardzo miło, jeżeli napiszesz co sadzisz o moim blogu i o mnie ;)