piątek, 19 sierpnia 2011

avon naturals ;)

siemka ;) dziś napiszę trochę o kosmetykach firmy avon z serii avon naturals ;) wiele z Was na pewno już je stosowało, możecie napisać w komentarzach jakie wywarły na Was wrażenia :) na mnie bardzo pozytywne . przed wyjazdem kupiłam zestaw składający się z mleczka do ciała, żelu pod prysznic i mgiełki o zapachu truskawki i guawy . zapach jest trochę słodki, ja wolę bardziej orzeźwiające, ale pomimo tego polubiłam te kosmetyki . balsam świetnie nawilża skórę i dobrze się wchłania, a z tym zawsze miałam problem przy stosowaniu innych balsamów . mgiełka przydaje się bardzo często . zawsze mam ją przy sobie w torebce ;) ta się już kończy dlatego dziś zamówiłam drugą , tym razem o zapachu fiołka i liczi. 

dołączam zdjęcia moich kosmetyków, oraz stron najnowszego katalogu, na których możecie znaleźć ciekawe oferty związane właśnie z tymi produktami ;)


mgiełki do ciała za 7,90 ;)

balsamy lub żele pod prysznic za 9,90 ;)

zestaw:mleczko do ciała, krem do rąk i mgiełka za 19,90 ;)

sory, że zdjęcia takie krzywe i wgl, ale robiłam je baardzo szybko xd

3 komentarze:

będzie mi bardzo miło, jeżeli napiszesz co sadzisz o moim blogu i o mnie ;)